skolica, prvi cas

Znate ono kad se umorite, ali vam je lepo ?
E tako je meni sad🙂
Tri sata su proletela !

skolica 1-1

Bila sam uzbudjena ceo dan, misleći kako li ce to sve da izgleda, hoću li stići da im kažem sve sto želim, i da li ću znati da im objasnim … Prvih pola sata, mislim da sam pričala malo z-brda z-dola, a onda sam se malo dovela u red, i sve je krenulo odlično !
Jer, sjajno je kad učiš nekog ko želi da nauči !

skolica 1-2

Pogledajte ta skoncentrisana lica, zar nisu slatka ?🙂

————————–
12 reagovanja na „skolica, prvi cas“

O.
14. mart 2011. u 21:12
Jao super je !!! I sve devojke su se unele u rad. I sve su tako mlade. Fenomenalno! Svidja mi se i atmosfera koja je prenesena ovako na slikama. Jedva cekam da vidim izvestaj sa drugog casa!

O.
14. mart 2011. u 21:16
Sad gledam stolove, pa tu ima gomila vunica, pa soljice sa osvezenjem…Mnogo mi se dopada

Incoknito
14. mart 2011. u 21:43
Raj

drenka
14. mart 2011. u 22:43
Svidja se i meni atmosfera!!!! Drago mi je da je super proslo!!!

bensedin art
15. mart 2011. u 07:53
Pa i ja sam sad osetila uzbudjenje gledajući fotke:)! Divota!

heklica
15. mart 2011. u 08:23
Divno! Samo, da nije malo mračno za pletenje?

magrit
15. mart 2011. u 11:47
Jeste bilo malo mracno, ali su ljubazni domacini ucinili sve da poprave situaciju, iako za nju nisu bili spremni Nadam se da cemo sledeci put biti na spratu, gde ima vise svetla.

Nena
15. mart 2011. u 09:55
Potpuno te razumem jer ja radionice obozavam. Iako su iscrpljujuce, na neki nacin pune baterije i daju energiju.
Cini mi se davm je trebalo malo vise svetla, a ostalo je sasvim bozanstveno.
Cestitam!

milana
15. mart 2011. u 13:29
Baš me raduje da je uspelo i da je bila super atmosfera! Očekujem izveštaj i sa narednih časova.

Milana
15. mart 2011. u 15:52
Volela bi da sam tu…

dea
16. mart 2011. u 12:53
Kako ovo dobro izgleda!!!
Baš mi je drago da je školica počela,da sam bliže…nije da ne znam…no sigurno bi puno toga još mogla naučiti.

jovana
18. mart 2011. u 00:03
super stvar!zao mi je sto nisam u Bg i sto znam samo osnovni bod:/

Ostavite odgovor

