grupa „sreda“

Školica se nastavlja🙂 – danas sa grupom koja ima časove sredom.
U istom prostoru, ali u različitom broju.

skolica 2-1

Čak i ja otkrivam neke nove stvari !
I još jednom mi se pokazalo kako nije sve u učenju tehnike, već u vežbi – možda polaznicama nije sve krenulo kako treba, ali već na kraju časa videla su se znatna poboljšanja.

Zaboravila sam da napišem i da je sve lepo medijski propraćeno: u ponedeljak je bio novinar sa 202ke da nas intervjuiše … Juče slušam Radio Antenu, i odjednom čujem da pričaju o školi i … jedva spikerka pročita moje prezime🙂 … a danas je bila ekipa sa Mondo portala da snimi video prilog …. čim osvane na sajtu, i ako dobro izgledam.. javiću vam.

———————–
7 reagovanja na „grupa “sreda”“

škrabalica
16. mart 2011. u 17:10
vidi te pčelice vrednice neka samo marljivo prate i uđu u štos, pa kada se navuku povratka nema

O.
16. mart 2011. u 17:11
Odusevljava me kako su se udubile u rad. I opet mlade devojke, fenomenalno!

opereta
16. mart 2011. u 19:49
Svaka cast! Cestitam!

Milana
16. mart 2011. u 21:45
Uvek slušam 202-ku i baš sam nabasala na tvoj glasić. Sjajno!!

bensedin art
17. mart 2011. u 07:56
Opasne ste devojke:)!

pckristina
18. mart 2011. u 08:12
Super! Divno je videti vas kako ste vredne i kako uživate

Sara
18. mart 2011. u 11:34
Kako vam je lijepo!

Ostavite odgovor

