školica na Mondo portalu

Jeste, danas je osvanuo prilog na Mondo TV portalu o Školi pletenja !

Celokupan prilog sa slikama i tekstom možete videti ovde.

A evo i video priloga:

——————–
6 reagovanja na „školica na Mondo portalu“

milana
18. mart 2011. u 10:17
Bravo!
Oduševljena sam što Vam se ostvaruje san koji ja odavno sanjam. I ja sam naučila da štrikam od mame u najranijoj mladosti i štrikam već puno godina. Razlika je samo što ja nisam arhitekta, nego građevinski inžinjer. Obučavam obično poznanike, ali još nisam krenula da to činim šire.
Želim Vam puno uspeha i novih polaznika. Srećno !
Milana

drenka
18. mart 2011. u 11:52
Bravo Magrit!!!
Tako si mi slatka ovde :*

O.
18. mart 2011. u 12:05
Super, super, super!

dea
18. mart 2011. u 16:05
Bravooooo!
Odgovor

magrit
19. mart 2011. u 16:36
Hvala puno svima !!!

Ivan
19. mart 2011. u 20:18
Majo, svaka cast, impresioniran sam!

Ostavite odgovor

