Uskrsnje darivanje

Evo još jednog darivanja za polaznice škole !
Ovog puta, zbog Uskrsa.
Prodavnica „Kona“ daruje jednoj od polaznica 4 klupka od 50gr, prediva „Kroha“, u dve boje.

kroha photo IMG_0924-blogg.jpg

Škola drugom dobitniku daruje dva klupka prediva „Red heart – Margareta“, po 50gr, u dva zelena tona.

marg photo IMG_0929-blogg.jpg

U prodavnici „Kona“ spremaju nam još jedno lepo iznenadjenje, a to je letnji popust.
Od 7. maja, do jeseni, cene prediva uvezenih iz Rusije niže su za 30%, a cene prediva uveženih iz Turske za 20%.
Na ovaj popust možete iskoristi i flajere koje ste već dobili, ili ćete ih dobiti na prvim časovima u maju.
Radno vreme ove prodavnice, koja se nalazi u TC Piramida, za vreme Uskršnjih praznika je da je ponedeljak 6. maj neradan.

Propozicije:
Ostavite komentar ispod ovog posta. Možete pisati o čemu želite, pomenuti vaše omiljene trenutke u našoj školi, ili šta je najbolja tehnika koju ste naučile. Potrebno je da ste se prijavili za radionice/kurseve u maju mesecu 2013. godine. Komentare ostavite do kraja dana 15. maja, a dobitnike ćemo izvući na prvoj radionici.

3 thoughts on “Uskrsnje darivanje

  1. Predivna saradnja. Drago mi je što se Kona konačno uključila u rad sa potrošačima. Kao dugogodišnji saradnik naše drage Magrit, učim i dalje i ne prestajem. Sve je išlo polako i postepeno. Naj više volim što sam naučila da pletem čarape. Svaka radionica donosi neku novu tehniku u izradi. Magrit prati i dopunjuje naše ideje. Svako može da svoju ideju izloži, a ona je tu da se to i ostvari. Što se tiče Kone, imam zamerku na asortiman i kvlitet igala i heklica. Mislim da bi se u prodaji morale naći i renomirane alatke za štrikanje i heklanje bez obzira na visinu cene. Bez alata nema zanata. Napominjem da sam stalni kupac vunice, još iz vremena kad ste bili u malom tržnom centru , i uvek sam bila zadovoljna. Puno pozdrava Goca

  2. Uh, teško je izdvojiti jednu tehniku, a i jedan trenutak kao najlepsi. Atmosfera na casovima je uvek sjajna, uciteljica prijatna i strpljiva, a ono sto me najvise impresionira je to da sam od oktobra, kao apsolutni pocetnik, do sada naucila toliko mnogo o pletenju i isplela toliko toga: nekoliko dzempera, saleva, kapa, rukavica bez prstiju pa cak i dva para carapa, dobro dva ipo🙂

  3. Početni kurs heklanja me je ipak najviše iznenadio. Posle prvog časa sam htela i da odustanem, a na kraju mi se dopalo višei od samog pletenja 🙂

Ostavite odgovor

