pzlm14 – suzavanje

Kako vam ide?🙂
Ukoliko već pletete i pitate se kad da počnete da sužavate … pa, pravo je vreme da mislimo i o tome.
Evo slike koja može pojasniti kako i kada:

 photo IMG_5489-blog.jpg

Za moje majicu, odlučila sam da dužina od struka nadole bude 15cm, kao i da sužavam 3 puta, u svakom 4 redu. Zatim sam lenjirom izmerila koliko su cm visoki tih 3*4reda i dobila vrednosto oko 4cm. Znači, treba da počnem da sužavam na oko 11cm od početka. Iz iskustva cenim da ću, ako se dvoumim izmedju dve vrednosti početka, se uvek odlučiti za veću.

U ovom slučaju, neću sužavati baš na mestu struka, nego ću taj deo ostaviti bez promene.
Kasnije ću širiti istim tempom, ako u ogledalu.

Dokle ste stigli sa vаšom letnjom majicom ?😉

3 thoughts on “pzlm14 – suzavanje

  1. Majo ja cu najverovatnije krenuti kasnije , baka mi je bolesna , pa sam sad malo vise angazovana oko nje , cim krenem saljem slike.

  2. Evo vratih se majici,džemper (pleten odozgo)napokon gotov na opšte zadovoljostvo.
    E sad: ja ovo ništa ne razumem što si napisala,tj napisano bih razumela,ali kad pogledam crtež,skroz se zbunim.Kapiram da je na crtežu prikazana majica odozdo tj od početka,tako da ja na crtežu vidim da se majica proširuje ka struku,a ne sužava,al ajde ja ću da uradim kako piše,posle 11 cm pletenja počeću da sužavam ka struku,jel to poenta da se dobije lagano strukirana majica?
    I još nešto,šta znači tri put sužavam- po jednom na početku i kraju i na sredini (dve zajedno upletem),jel tako?

Ostavite odgovor

