plan letnjeg pletenja

Ako ste u nedoumici sta da pletete, evo plana pletenja dzempera – poceti ga sad, plesti ga lagano, i zavrsiti ga za Novu Godinu, i nositi u januaru. Uraditi ga za sebe, ili sebi dragu osobu.

 photo plan-pletenja-zimskog-dzempera.jpg

Na slici su dva dzempera koje sam nedavno zapocela, jedan za mog coveka, jedan za mene. Kao sto vidite, vec sam uzela mere, odabrala modele, uradila uzorak, i krenula sa pletenjem. Radim odozdo u krug, a rukave cu dodati naknadno.

Ovo je jedan od planova🙂, a svakako ce ih biti jos.
Nisam zaboravila i na nase zajednicko pletenje letnje majice – a posto ponovo ima zainteresovanih, uskoro stize jos jedno pojasnjene za strukiranje.

2 thoughts on “plan letnjeg pletenja

  1. Majo prava stvar , da nam malo pomognes u organizaciji. Ja iz svog iskustva vidim koliko se izgubi vremena ako se dobro ne uradi probni uzorak- sto je naravno moj slucaj i vec 2 meseca sam izgubila na paranje pa ispocetka , tako da ce moja letnja majica biti gotova za sledecu sezonu , ali ne mari , bitno je da uzivam i sve to zahvaljujuci tvojoj skoli pletenja i heklanja.

Ostavite odgovor

