na poklon dva casopisa !

Pre nekoliko meseci poceli su na nasem trzistu da izlaze novi casopisi posveceni rucnim radovima. Sigurno ste vec videli Kreativno Heklanje, kao i od skoro Modellinu – casopis za sivenje.

Od 1. oktobra na kioscima je i novi casopis – Kreativno pletenje !
U saradnji sa divnim ljudima iz izdavacke kuce, nasim ucenicama skole pletenja i heklanja poklanjamo 2 casopisa najnovijeg broja !

 photo IMG_7828.jpg

Potrebno je u komentaru da napisete nesto lepo o pletenju ili heklanju🙂
Ovaj komentar ostavite do 15. oktobra 2014.

 photo IMG_7829.jpg

Dva dobitnika ce biti izvuceni nasumicno i obavesteni sms-om i/ili e-mailom.

Ostali, ne ocajavajte, casopis mozete kupiti na skoro svakoj trafici za 150 din!

4 thoughts on “na poklon dva casopisa !

  1. Jos kao dete gledala sam baku kako plete. Klupko, velike igle, brzina i vestost u preplitanju njenih prstiju budila je u meni radoznalost. Malo po malo, naucila me je da pletem i klot i frket, a ja sam, naravno, bila odusevljena jer sam znala nesto sto druga deca nisu. Sada, skoro 20 godina posle, nasla sam dzemper koji je ona zapocela, ali koji, nazalost, nije uspela da dovrsi. Dugo sam mislila sta cu sa njim. Kako nisam znala da ga dovrsim, rasparala sam ga i odlucila da pokusam sama. Mislila sam da sam zaboravila sve, ali… Necete verovati, kako sam provlacila iglu po iglu, tako su secanja navirala. Cinilo mi se kao da cujem iznad svojih ramena njen glas, kako me poducava, savetuje, opominje… Neopisiv osecaj, kao da sam u vremeplovu… Vec sam isplela pola sala, i svaki put kad uzmem igle u ruke, obuzme me to lepo osecanje, atmosfera tog vremena… Divan, divan osecaj za koji mogu da zahvalim upravo pletenju.🙂

  2. pletenje je odlicna radna terapija! puno pozdrava svima koji vole da pletu i uvek sam smatrala da nase zene imaju zlatne ruke. puno pozdrava, dr veroslava djordjevic tomic

  3. I za pletenje i za heklanje mislim da pruza puno zadovoljstva i ispunjava celo bice kada vidite rezultat onoga sto ste uradili.Naravno, samo treba savladti a ima puno toga sto uz tebe Majo covek i moze da otkrije.Stvarno mislim da je osecaj PREDIVAN , ane samo zbog casopisa

Ostavite odgovor

