kalendar februar i mart 2015.

 photo kalendar-feb-mart-152.jpg

Kako vam se svidja novi izgleda kalendara?
Da li vam je pregledniji?

Pridruzite nam se na srednjem kursu koji pocinjemo sledece nedelje.

Ili, ako ste zavrsili sva tri kursa, dodjite na radionice – mozete raditi koji god projekat zelite. Javite nam sta biste voleli da pletete ili heklate, na e-mail skola.pletenja(at)gmail(tacka)com, kako bi se dogovorili o tome sta je potrebno od materijala i koje tehnike projekat ukljucuje.

Vidimo se🙂

6 thoughts on “kalendar februar i mart 2015.

  1. Cao!

    Evo nasla sam neke patofnice na Crochet drops Basic patterns 13.str Slipers in Nepal 24-18. Tek da savladam i to😊.
    A onda krecem na ozbiljnije stvari. Krunicu sam dosla do 5.reda. Ne znam gde da gledam na bozanstvenom linku drops koji si mi poslala..toliko prelepih stvari ima. Od onih kvadratica od kojih dam htela da napravim deciji prsluk cu ipak da napravim torbicu, ponecu da mi malo pomognes.

    Pozdrav do petka!
    Milena

    Date: Mon, 16 Feb 2015 09:13:36 +0000
    To: nalivicajoca@hotmail.com

    • Draga Milena, bas mi je milo da ti se svidja Drops sajt🙂 – pazi samo da navijes sat dok ga gledas, da ne ostanes predugo gledajuci sve te projekte🙂
      Ja sam zavrsil krunu, tako da cu moci da ti pomognem oko nje na radionici.
      Vidimo se u petak🙂

  2. zdravo Majo,evo posle duze pauze sa ti se javim,nisam puno strikala,casopis heklanje sam iskopirala pa da ti vratim na sledecoj radionici a mogu i pre po tvom suprugu,nisam se prijavila ya radionicu u februaru nesto sam prehladjena,ali se rado pridruzujem sledecoj radionici.Pozdrav Jasmina.

Ostavite odgovor

