programi kurseva

Kurseve drži Magrit, čiji lični blog i pletene i druge radove možete videti na magrit.wordpress.com

flajer 600

——-
Kurs se sastoji iz četiri dela – početnog, srednjeg, naprednog i tematskog.
Održava se u Beogradu, a za sve dodatne informacije, prijave i dogovor oko termina obratite se na skola.pletenja@gmail.com

——-

POČETNI NIVO KURSA PLETENJA sastoji se iz 4 časa po 3 sata.
Časovi se održavaju jednom nedeljno.
Predvidjeni termin je 18-21h.

Program početnog kursa je sledeći:
– upoznavanje sa materijalima, pletenje „sve pravo“, započinjanje pletiva
– pletenje „glat“ boda, pletenje „obrnuto“, završavanje pletiva
– pletenje kombinacija „pravo/krivo“, pletenje „pirinač“ boda
– odabir mustre i pletenje odabranog projekta (šala)

Na kraju svakog časa dobija se zadatak koji se radi kod kuće. Na prvom času dobijate par igala i klupko vunice za vežbu, koje nosite kući i ponovo na svaki čas. Posle 2. časa kupujete sami materijal za šal, koji ćete raditi od 3. časa. Na prvim časovima dobićete i uputstva i savete za kupovinu.

——-

SREDNJI NIVO KURSA PLETENJA sastoji se iz 3 časa od po 3 sata.
Časovi se održavaju jednom nedeljno.
Predvidjeni termin je 18-21h.

Program srednjeg kursa je sledeći:
– oduzimanje i dodavanje petlji
– ostale prateće tehnike, izbor projekta
– izrada projekata (trouglasti šal i sl.)

Na kraju svakog časa dobija se zadatak koji se radi kod kuće. Materijal za rad nije obezbedjen.

——-

NAPREDNI NIVO KURSA PLETENJA  sastoji se iz 4 časa od po 3 sata.
Časovi se održavaju jednom nedeljno.
Predvidjeni termin je 18-21h.

Program naprednog kursa je sledeći:
– pletenje na 5 igli, pletenje na cirkularnim iglama
– ostale prateće tehnike
– izbor projekta (kapa ili rukavice bez prstiju)
– pomoć i objašnjenja pri izradi projekta

Na kraju svakog časa dobija se zadatak koji se radi kod kuće. Materijal za rad nije obezbedjen.

——-

TEMATSKI DEO KURSA PLETENJA I HEKLANJA  sastoji se iz celina po dogovoru, recimo 4 časa po 3 sata.
Teme se odredjuju unapred, dogovorima na času ili preko e-maila (pletenje rukavica sa prstima, pletenice, čarape itd.).
Na ovim časovim moći ćete da donesete i svoje trenutne radove i dobijete pomoć u vezi njih.

—-

POČETNI KURS HEKLANJA
Kurs se sastoji od 4 časa, od po 3 sata, i održava se jednom nedeljno.

Teme koje se obradjuju su:
–        materijali i alati u heklanju
–        započinjanje, osnovni bodovi (niski, visoki stubići…)
–        dodavanje i oduzimanje
–        heklanje u krug, dodatni primeri bodova (rupičasti i sl.)
–        izrada projekta po izboru polaznika

Na prvom času svaki polaznik dobija klupko pamuka i heklicu za vežbu. Materijal za projekte polaznici kupuju sami, a uputstva i pomoć daju se na časovima.

——-

Ukoliko smatrate da imate odredjeno znanje, možete se prijaviti i za jedan od viših kurseva.

Niste u obavezi pohadjati sve kurseve.

Program i termini su podložni promenama.——-

– – – – – –

Kursevi održani do sada, i reportaže:

Slike sa dosadašnjih kurseva možete videti u delu School na Flickr-u.

Tri početne grupe mart-jun 2011, i početna grupa u oktobru 2011, i Napredni kurs – grupa maj-jun-2011
Ovde možete videti nekoliko fotografija sa prva dva kursa u martu 2011.
početni kurs, grupa ponedeljak, mart 2011
početni kurs, grupa sreda, mart 2011
početni kurs, grupa utorak, mart 2011
početni kurs, grupa oktobar 2011

Napredni kurs – grupa maj-jun-2011
Ovde i ovde možete videti utiske i fotografije, a ovde kako je izgledao poslednji čas ovog dela kursa.

25 thoughts on “programi kurseva

  1. Povratni ping: nove grupe u novembru « Škola pletenja

  2. Povratni ping: kursevi u novembru « Škola pletenja

    • Postovana Zorice, nazalost, za sad nemamo tih planova …. ali ako bude, informisacemo vas ovde. Ukoliko vi uspete da saznate da li ima jos zainteresovanih i gde bi se tako nesto odrzalo, mozete mi se javiti.

  3. cao imam 17 godina i stvarno hocu da naucim da pletem.Samo se malo pribojavam hocu li uspeti.
    I da koja j cena casova?
    Pozdrav

  4. Postovana Margit, da li drzite kurseve strikanja i u Novom Sadu? Mama ima zelju da uci, ali ja nisam uspela ovde nista da joj nadjem.:/

      • Postovana, jako zelim da naucim da strikam, imam neko osnovno znanje ali u Novom Sadu ne postoji takav kurs.Da li ima neke sanse da pocnete sa radom i u NS jer mislim da bi bilo zainteresovanih

      • Draga Sonja, drago mi je da ste se javili !
        Ako imate nekoliko zainteresovanih, kao i obezbedjen prostor, mogli bi nesto da organizujemo.
        Mozete mi pisati na mail skole, da se dogovorimo.

  5. Postovana, zainteresovana sam za pohadjanje kursa pletenja, pa me zanima koje su cene kursa po nivoima, pocetni, srednji i napredni?
    Hvala unapred!

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s