korisno

Na ovoj strani objavljivaćemo korisne informacije, linkove i uputstva za sajtove, sve u vezi pletenja i heklanja.

Prvi u nizu je post o važnosti uzorka, koji odgovara na pitanje „Koliko petlji da nanižem?“. Zatim, kako čitati etiketu, i treći o tome kako da održavate i perete ispleteno.

Možete se priključiti našem grupnom naručivanju iz Nemačke i Madjarske.
Evo manjeg primera šta smo naručivali.

U ponudi su i šivene futrole za igle, koje možete naručiti u dezenu i veličini koja vam odgovara.
Pogledajte i ponudu ručno farbanih prediva.
A u ovom postu saznajte kako da dobijete kalendar za 2014. godinu !

Priključite se u Ravelry !

Fantastičan sajt, sa članovima iz celog sveta, pruža obilje informacija o projektima, mustrama, predivima. Glavna sjajna odlika mu je unakrsno pretraživanje !

Kada se učlanite, pogledajte kartice u gornjem delu:
my notebook – vaša baza projekata, igala, poruka …
patterns – baza uputstava, pretraživanje
yarns – baza prediva, pretraživanje
people – pretražite bazu članova, u vašoj blizini ili po projektima
forums – forumi
groups – grupe … po zemljama, interesovanju, časopisu, filmu … u koje da se učlanite, pogledajte niže
shop – prodaja, nažalost, za nas još uvek nedostupna jer traži PayPal nalog.

Magrit je moj profil – tu možete pogledati moje projekte ili mi poslati privatnu poruku.
Ovde pogledajte i kako sam opisala moje projekte, stavila veze do uputstva ili korišćenog prediva.
Novi projekat dodajete pritiskom na dugme „add project“ u gornjem levom uglu.

Ako ipak želite da imate nešto opipljivo u rukama, predlažem dva sajta za naručivanje knjiga, koji ne naplaćuju poštarinu: Aphrohead i BookDepository.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s